štvrtok 29. júla 2021

Novinka: Virtuálne zrkadlo ModiFace Facebook

Rozšírená realita (AR) a umelá inteligencia (AI) nám umožnia vyskúšať si počas on-line nakupovania na Instagrame už aj dekoratívnu kozmetiku. Zákazníci si môžu prezrieť instagramový profil vybranej značky, zvoliť určitý produkt a pred nákupom ho vyskúšať pomocou virtuálneho zrkadla.

Medzi prvé značky spoločnosti L'Oréal, ktoré umožnia použitie virtuálneho zrkadla na výber rúžov ​​pri nakupovaní na Instagrame, patria NYX Professional Makeup, Urban Decay, Maybelline New York a Lancôme. Postupne sa bude zapájať čoraz viac značiek s ďalšími druhmi dekoratívnej kozmetiky.

Technologická novinka na nakupovanie s personalizovaným skúšaním v on-line prostredí na platforme spoločnosti Facebook Spark AR bude kombinovaná s aplikáciou ModiFace. „Spoločnosť ModiFace sa posledných desať rokov sústreďuje na využívanie najmodernejších technológií na báze rozšírenej reality a s ich pomocou vyvinula realistický a presný zážitok pri virtuálnom skúšaní dekoratívnej kozmetiky. V čase, kedy je pre spotrebiteľa možnosť nakupovania prostredníctvom sociálnych sietí stále významnejšie, pomôže tento nový krok v rámci našej spolupráce s Facebookom na to, aby bolo nakupovanie kozmetických prípravkov na Instagrame pohodlnejšie, ľahké a zábavné",  dodal Parham Aarabi.